10 sedie classiche per cunquistà u mondu

Qualchissia avia dumandatu à un designer di casa: quale cambiassi se vulete cambià l'atmosfera di a stanza cambiendu solu un arredamentu?A risposta di u designer: sedie

Panton Chair, 1960

Designer |Verner Panton

A Panton Chair hè u disignu più famosu di Verner Panton, u designer danese più influente, chì piace à sperimentà cù culori è materiali.Ispirata da secchi di plastica impilati, sta sedia danese, creata in u 1960, hè a prima sedia di plastica in u mondu fatta in un pezzu.Da cuncepimentu, cuncepimentu, ricerca è sviluppu, à a produzzione di massa, itpigliò quasi 12 anni, estremamente suvversivu.

szgdf (1)
szgdf (2)

A grandezza di Panton si trova nantu à u fattu chì hà pensatu à utilizà e caratteristiche di u materiale plasticu, chì hè elasticu è maleable.Dunque, a sedia Panton ùn deve esse assemblata cum'è l'altri sedie, è a sedia sana hè solu una parte, chì sò tutti fatti di u stessu materiale.Questu simbolizza ancu chì u disignu di a sedia hè intrutu in una nova tappa.I culori ricchi è u bellu disignu di forma aerodinamica facenu chì a sedia sana sia simplice ma micca simplice, per quessa, a sedia Panton hà ancu a reputazione di "a sedia unica più sexy in u mondu".

szgdf (3)
szgdf (4)

A sedia Panton pussede un aspettu di moda è generosu, è un tipu di fluidità è una linea decente di bellezza, a so forma cunfortu è eleganti currisponde assai bè à u corpu umanu, tutti questi facenu a sedia Panton diventendu successu un rivoluzionariu rivoluzionariu in a storia di u mobili mudernu.

szgdf (5)
szgdf (6)
szgdf (7)

Dedicatu à sfida à a tradizione, Panton sempre scava novi materiali è tecniche.L'opere di u signore Panton sò ricche di culori, formi fantastichi è piene di sensu futurismu, è anu una pruvisione larga in a creatività, a forma è l'applicazione di culore.Per quessa, hè ancu cunnisciutu cum'è "u designer più creativa in u XXu seculu".

BombuSstrumentu

Designer |Stefanu Giovannoni

Certi pirsuni dicenu chì u disignu di Giovannoni hà una spezia di attrazione incantata, i so disinni sò in tuttu u mondu, ponu esse vistu in ogni locu, è hè penetrante, cambiendu a vita di e persone, cusì, hè cunnisciutu com'è u "designer di tesoru naziunale italianu".

szgdf (8)
szgdf (9)

Bombo Chair hè unu di i so travaglii più cunnisciuti, cusì populari chì hè statu copiatu in u mondu sanu.Linee dinamiche è arrotondate, a forma di bicchiere da cocktail, e caratteristiche vivaci sò sempre ricordi freschi in a mente di e persone.Stefanu Giovannoni mette ancu in pratica a so propria filusufia di cuncepimentu: "i prudutti sò i ricordi di l'emozioni è di a vita".

Giovannoni crede chì u veru disignu tocca à u core, deve esse capace di sprime sentimenti, ricurdà ricordi è dà sorprese à e persone.Un designer deve sprime u so mondu spirituale per mezu di e so opere, è aghju pruvatu à cumunicà cù questu mondu per mezu di i mo disinni.

szgdf (10)
szgdf (11)

"I desideri è e dumande di i cunsumatori sò i genitori di a nostra ispirazione di design".

"U mo valore ùn hè micca solu dà à u mondu una grande sedia o una stupenda ciotola di frutta, ma dà à i clienti una masticazione di a vita chì vale a pena nantu à una grande sedia".

—— Giovannoni

Sedia Barcelona, ​​1929

Designer |Mies van der Rohe

Hè statu creatu da u designer tedescu Mies van der Rohe.Mies van der Rohe era u terzu presidente di u Bauhaus, è u famosu dittu in i circles di design "Less is more" hè statu dettu da ellu.

Questa sedia oversize trasmette ancu chjaramente un statutu nobile è dignitu.U Padiglione Tedesco à l'Expo Mundiale era u travagliu rappresentativu di Mies, ma per via di a cuncepimentu di u disignu unicu di l'edifiziu, ùn ci era micca un mobili adattatu per currisponde à questu, per quessa, hà avutu à cuncepisce apposta a Sedia di Barcelona per accoglie u Rè è a Regina.

szgdf (12)
szgdf (13)

Hè sustinutu da un quadru d'acciaio inox in forma di croce d'arcu, è dui pads rettangulari di coghju formanu a superficia di u sediu (cuscini) è u spinu.U disignu di sta sedia di Barcelona hà causatu una sensazione in quellu tempu, è u so statutu era simili à un pruduttu di cuncepimentu.

Siccomu hè pensatu per a famiglia reale, u livellu di cunfortu hè assai bonu.U cuscinu di pelle vera di lattice hè specialmente fattu di pelle di capra fatta à a manu coperta nantu à una schiuma d'alta densità, chì face un forte cuntrastu cumparatu cù a parte di u pede di a sedia, è face a sedia di Barcelona più solenni è eleganti è diventa un simbulu di status. è dignità.Cusì, era cunnisciutu com'è Rolex è Rolls-Royce trà e sedie in u XXu seculu.

szgdf (15)
szgdf (14)

Louis Ghost Chair, 2002

Designer |Phillippe Starck

szgdf (16)

Philippe Starck, chì hà cuminciatu à cuncepisce l'internu di i nightclubs di Parigi, è hè diventatu populari per i mobili è a decorazione fatta di plastica trasparente chjamata Lucite.

szgdf (17)
szgdf (18)

A cumminazzioni di sta forma classica è di materiali trasparenti muderni permette à a sedia fantasma di esse integrata in ogni stile di design, cum'è a piramide di cristallu davanti à u Louvre, chì conta a storia è brilla a luce di questa era.

szgdf (19)
szgdf (20)
szgdf (21)

In u ferraghju 2018, a Louis Ghost Chair hè diventata "Queen's Chair" di Elisabetta II di u Regnu Unitu in a London Fashion Week.

Sedia di diamante, 1952

Designer |Harry Bertoia

Creata da u scultore Harry Bertoia, hè ben cunnisciuta cum'è Diamond Chair.È ùn hè micca solu forma cum'è un diamante, ma ancu cum'è un diamante per ghjunghje à a realizazione di "una sedia dura per sempre", hè statu un bestseller in u tempu passatu mezu seculu, mai fora di data.Per quessa, hè ben cunnisciutu com'è "scultura elegante" da a ghjente.

szgdf (22)
szgdf (23)
szgdf (24)
szgdf (25)
szgdf (26)
szgdf (27)
szgdf (28)

u prucessu di pruduzzioni photos di a sedia Diamond

A struttura pare assai naturali è liscia, ma a pruduzzione hè assai tediosa.Ogni striscia di metallu hè cunnessu cù a manu, è poi salda una per una per ghjunghje l'effetti di fluenza è stabilità.

szgdf (29)

À parechji cullezzione chì amanu, a Chair di Diamante ùn hè micca solu una sedia, ma ancu un puntellu decorativu in a casa.Hè saldatu da una reta metallica, è hà un forte sensu di scultura.U disignu cavu face cum'è l'aria è perfettamente integrata in u spaziu.Hè un travagliu d'arte perfetta.

Eames Lounge Chair and Ottoman, 1956

Designer |Charles Eames

A sedia lounge Eames hè stata urigginata da a ricerca di plywood modellatu da e coppie Eames, è era ancu per risponde à a dumanda cumuna di sedie lounge high-end in u salottu di e persone.

szgdf (30)
szgdf (33)
szgdf (31)
szgdf (32)

A sedia Eames hè stata listata in unu di i Best Designs in u mondu in u 2003, è à l'ICFF in u 2006, hè ancu un pruduttu attraente è scintillante, è vince u Premiu di l'Academia è hè diventatu u rigalu d'anniversariu di u famosu regista Billy Wilder. .Hè ancu u tronu di casa di a nostra superstar domestica Jay Chou, è hè ancu un mobili in a villa di u maritu naziunale Wang Sicong.

Butterfly Stool, 1954

Designer |Sori Yanagi

Butterfly Stool hè statu cuncepitu da u maestru di design industriale giapponese Sori Yanagi in u 1956.

Stu disignu hè unu di i travaglii più riesciuti di Sori Yanagi.Hè un simbulu di i prudutti industriali muderni giapponesi, ma ancu un disignu rappresentativu di a fusione di e culture orientali è occidentali.

Un taburete Butterfly chì rapprisenta u Giappone.Dapoi a so liberazione in u 1956, hè stata assai acclamata in Giappone è à l'esteru, è hè stata una cullizzioni permanente da MOMA in New York è u Centre Pompidou in Parigi.

szgdf (34)
szgdf (35)

U sgiò Sori hà scontru à u sgiò Kanzaburo in un istitutu di u travagliu di legnu in Sendai à l'epica è hà cuminciatu à a ricerca di u plywood molding.Stu locu hè avà u predecessore di u travagliu in legnu di Tiantong.

U designer hà cumminatu u funziunalismu è l'artigianalità tradiziunale in stu taburete Butterfly in compensatu stampatu, hè veramente unicu.Ùn aduttà micca un stile occidentale, è l'enfasi di u granu di lignu riflette a preferenza tradiziunale giapponese nantu à i materiali naturali.

In u 1957, Butterfly stool vincìu u famosu premiu "Bussola d'oru" in u Triennial Design Competition di Milano, chì hè u primu disignu di produttu industriale giapponese in u campu di u disignu internaziunale.

Tiantong woodworking hà introduttu a tecnulugia di trasfurmazioni di forma di plywood per taglià u legnu in fette sottili.A tecnulugia di grinding tool pressure and hot forming era una tecnulugia industriale di punta assai à quellu tempu, chì hà assai migliurà e caratteristiche di u legnu è u sviluppu di e forme di mobili.

szgdf (36)
szgdf (37)

Fixed by the three contacts of the brass bracket, and the exquisite and simple technique expresses l'estetica minimalista orientali incisively è vividly, è trasmette l'effettu di ligerezza, eleganza è chic cum'è una farfalla, chì rompe u sistema di custruzzione di mobili inerente precedente.

Sedia a conchiglia à 3 gambe, 1963

Designer |Hans J·Wegner

Wegner hà dettu: "Hè abbastanza per disignà una bona sedia in a so vita ... Ma hè veramente troppu duru".Ma era a so insistenza à fà una sedia perfetta chì u purtò à dedicà a so vita sana à cuncepisce sedie è accumulà più di 500 opere.

szgdf (38)

Queste 2 manere di rottura di e regule per a rimuzione di i braccioli è l'estensione di a superficia di a sedia furniscenu un spaziu più largu per una varietà di seduta còmode.E duie estremità ligeramente deformate saranu persone profondamente abbracciate è dà à e persone un grande sensu di sicurità in u core.

Questa sedia Shell classica ùn hè micca accadutu da a notte.Quandu hè stata presentata à a Fiera di Mobili di Copenhagen in u 1963, hà ricevutu boni critichi, ma senza ordine di compra, perchè a produzzione hè stata fermata qualchì tempu dopu a presentazione.Finu à u 1997, cù u prugressu di a tecnulugia, i novi fabbriche è a nova tecnulugia ponu cuntrullà u costu di produzzione assai bè, sta sedia Shell apparsu in l'ochji di a ghjente di novu, è hà vintu assai premii di design è clienti.

szgdf (39)
szgdf (40)
szgdf (41)

Stu pruduttu cuncepitu da Wegner chì hà utilizatu i vantaghji di u plywood à l'estremu, usa solu trè cumpunenti, cusì, era chjamatu "sedia di cunchiglia à trè gambe".U trasfurmazioni di legnu da steam-pressurizing per dà à u sediu una bella curva chì s'assumiglia à un surrisu.

A sedia di cunchiglia à trè gambe hè soprannominata "Smile Chair" per via di a so bella superficia curva, chì piace un surrisu caldu.U so visu sorridente mostra un effettu curvatu tridimensionale unicu, cum'è una ala liscia è liscia suspenda in l'aria.Questa sedia cunchiglia hà culori ricchi, è e so curve eleganti a facenu 360 ° senza anguli morti.

Chaise d'oeuf, 1958

Designer |Arne Jacobsen

Questa sedia Egg, chì si prisenta spessu in diversi lochi di divertimentu, hè l'opera maestra di u maestru di design di mobili danese - Jacobsen.Questa sedia Egg hè ispirata da a sedia di l'utru, ma a forza di l'imballaggio ùn hè micca cusì forte cum'è a sedia di l'utru è hè relativamente più spaziosa.

Creata in u 1958 per u lobby è l'area di ricezione di u Royal Hotel in Copenhagen, sta sedia Egg hè un travagliu rappresentativu di u disignu di mobili danesi avà.Cum'è a sedia di l'utru, sta sedia Egg hè una sedia ideale per rilassate.È hè ancu assai chic è bellu mentre hè adupratu per a decorazione.

szgdf (42)
szgdf (43)
szgdf (44)
szgdf (45)
szgdf (46)

Chair Swan, 1958

Designer |Arne Jacobsen

Swan Chair hè un mobili classicu cuncepitu da Jacobson per u Royal Hotel di Scandinavian Airlines in u centru di Copenhagen à a fini di l'anni 1950.U disignu di Jacobson hà una forte forma scultorea è un linguaggio di modellazione organica, combina a forma scultorea libera è liscia è e caratteristiche tradiziunali di u disignu nordicu è face chì l'opera pussede e duie caratteristiche di struttura straordinaria è struttura cumpleta.

Un tali disignu classicu hà sempre un incantu notevuli oghje.A sedia Swan hè l'incarnazione di a cuncepimentu è u gustu di a vita di moda.

szgdf (47)
szgdf (48)

Tempu di post: Dec-16-2022
Chat in ligna WhatsApp!